Fodor Béla

Fodor Béla

B737 kapitány

1979-1983 Aktyubinszki Polgári Légiközlekedési Egyetem. Repült típus Jak 18T, Jak 40


Repült óra: 18352

Szakmai életút

  • 1983-2012 MALÉV repült típus TU-134, B737-200-800
  • 2012-2014 Lion Air (Indonézia) repült típus B737 800-900
  • 2014-2015 Arik Air (Nigéria) repült típus B737 700-800
  • 2015-2019 ASL Hungary repült típus B737 400
  • 2019 Nyugdíjas

 


Kapcsolódó blogbejegyzések

Fodor Béla - Hogy nem lettem „kukacbombázó” pilóta 2. rész

Fodor Béla – és a sorozatunkban korábban bemutatott - Viczián István életútját szinte egymásra lehetne tenni, annyira hasonlítanak egymásra – legalábbis egy bizonyos pontig. Mindketten már tizenéves korukban elhatározták, hogy pilóták lesznek és ezek után hihetetlen eltökéltséggel dolgoztak azon, hogy megvalósítsák gyerekkori álmukat. Ugyanarra a kazahsztáni pilótaképző egyetemre jártak, majd az iskola befejeztével mind a ketten az egykori hazai légitársaságnál, a Malévnál kezdték meg pályafutásukat. Képletesen szólva még egy ideig kötelékben repülnek, de az évek múlásával később már más-más irányban. Ezúttal Fodor Béla gépével repülünk vissza az időben.


Fodor Béla - Hogy nem lettem „kukacbombázó” pilóta

Fodor Béla – és a sorozatunkban korábban bemutatott - Viczián István életútját szinte egymásra lehetne tenni, annyira hasonlítanak egymásra – legalábbis egy bizonyos pontig. Mindketten már tizenéves korukban elhatározták, hogy pilóták lesznek és ezek után hihetetlen eltökéltséggel dolgoztak azon, hogy megvalósítsák gyerekkori álmukat. Ugyanarra a kazahsztáni pilótaképző egyetemre jártak, majd az iskola befejeztével mind a ketten az egykori hazai légitársaságnál, a Malévnál kezdték meg pályafutásukat. Képletesen szólva még egy ideig kötelékben repülnek, de az évek múlásával később már más-más irányban. Ezúttal Fodor Béla gépével repülünk vissza az időben.


Fel
Keress Minket!

Kérdés esetén, nyugodtan írj Nekünk!

Az űrlapon keresztül küldd el részünkre kérdésedet és mi gyorsan válaszolt adunk rá!